idembrandweermenneke wrote:ik wil deze ook gaan fietsen met mijn zoontje van 8.
inderdaad, het is voor de mannekens leuk om onderweg de ambiance van de bevoorrading te proeven.
dus ook hij kijkt hier naar uit, als er een is komen we ook die kant op
Za 30/01/2010 Kattenbos / Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Ghost-biker
- Mountainbiker
- Location: Ghost RT5700 - Merida HFS 3000V - Ridley ignite team
Post by Ghost-biker »
Waarom ongelukkige? vond die ijspiste best leuk en heb me daar goed geamuseerdforrest wrote:alléé, deze keer zal het zonder sneeuw zijn. dan kunnen we toch fietsen, tegenover een paar weken terug. toen had ik veel geluk, ik stond klaar om te vertrekken en ik dacht, ik ga nog eventjes kijken op het internet ( het was toen ong. 11u. ). en er stond toen juist op de forum dat het afgelast was. blijkbaar waren er toen een paar minder gelukkige, die toch vertrokken waren. ik zal er zijn zaterdag, waarschijnlijk zijn we met een stuk of 4.
- forrest
- Mountainbiker
tja en de winterprik is precies terug in de maakGhost-biker wrote:Waarom ongelukkige? vond die ijspiste best leuk en heb me daar goed geamuseerdforrest wrote:alléé, deze keer zal het zonder sneeuw zijn. dan kunnen we toch fietsen, tegenover een paar weken terug. toen had ik veel geluk, ik stond klaar om te vertrekken en ik dacht, ik ga nog eventjes kijken op het internet ( het was toen ong. 11u. ). en er stond toen juist op de forum dat het afgelast was. blijkbaar waren er toen een paar minder gelukkige, die toch vertrokken waren. ik zal er zijn zaterdag, waarschijnlijk zijn we met een stuk of 4., alhoewel ik het met die gladheid nu wel gehad heb
-
rogerwitters
- Mountainbiker
Post by rogerwitters »
Ik wil ook wel komen, maar met de sneewval van deze morgen, vrees ik dat deze toertocht wordt afgelast.
- fred racket
- Mountainbiker
Post by fred racket »
Een tocht afgelasten omwille van een 'pelleke' sneeuw???
Komaan zeg, we zijn geen voetballers hè!
De gladheid zal trouwens wel meevallen, het vriest niet. Ik verwacht wel wat modder gezien de regen van de afgelopen dagen.
Ik kom straks in elk geval door het winterlandschap fietsen. Het zal de eerste keer zijn dat ik dit jaar door de sneeuw kan rijden, het is pas mijn tweede tocht na een val in november
Twee jaar geleden deze tocht al eens gedaan en ook toen zag alles wit van de ijzel.
Geen super-tocht, maar wel goed om de conditie terug op peil te krijgen na drie maanden invaliditeit..
De gladheid zal trouwens wel meevallen, het vriest niet. Ik verwacht wel wat modder gezien de regen van de afgelopen dagen.
Ik kom straks in elk geval door het winterlandschap fietsen. Het zal de eerste keer zijn dat ik dit jaar door de sneeuw kan rijden, het is pas mijn tweede tocht na een val in november
Geen super-tocht, maar wel goed om de conditie terug op peil te krijgen na drie maanden invaliditeit..
Heb vorige keer de rit ook gereden, en vond het terecht dat die toen enkel mocht gereden worden op eigen risico. Maar U kan in sneeuw rijden niet vergelijken met op ijs rijden, in sneeuw heb je grip en op ijs niet, misschien laten de mensen van de organisatie nog iets weten, als die de tijd vinden, want een tocht uitpijlen en dergelijke gaat niet van aan de computer, wel kan ik U verzekeren dat de ondergrond in de Lommelse bossen niet bevroren is en dat dit de kans op ijs veel minder maakt, en dan is het zelfs plezant om te rijden, niet om de snelheid maar om het mooie van de natuur, en dat hoort er toch ook bij.