Idd weer ff oppompen op 4 bar, ze zouden zonder vloestof goed dicht moeten blijven.
Mocht dat niet zo zijn check daarna even waar de lucht ontsnapt.
-Band,
-Aansluiting band/velg,
-Spaakgaten,
No Tubes Informatie en ervaringen
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
-
wasbeer2006
- Mountainbiker
- Location: Cannondale F29 carbon 2 2013 - SRAM XX, Hope evo stealth, Notubes arch en crest
-
BelAir_500
- Mountainbiker
Post by BelAir_500 »
wie rijdt er met ztr Race velgen ?
+ met welke banden ?
+ aan welke druk ?
+ rijders gewicht
merci
+ met welke banden ?
+ aan welke druk ?
+ rijders gewicht
merci
- Luc
- Mountainbiker
Ik rijd met de Race, en nu ook de Podium MMX.BelAir_500 wrote:wie rijdt er met ztr Race velgen ?
+ met welke banden ?
+ aan welke druk ?
+ rijders gewicht
merci
Meestal rijd ik met de IRC Mythos XC2 dikte 2.1 vouwbanden vooraan en zet die tussen de 1.8 en 2.1bar.
Achteraan ofwel met de Stan's The Crow of ook met diezelfde IRC en daar loopt de druk soms op tot 2.5 bar, vooral dan als ik met de fiets heen en weer naar een toertocht rijd (50a60 km over de weg). Als ik enkel offroad rijd laat ik ook achteraan de druk tot 1.8 zakken.
Vroeger reed ik nog met Racing Ralphs UST op m'n mavic UST wielen, maar die kan ik spijtig genoeg niet meer gebruiken op m'n Stan's velgen. Ik ga nu eens proberen met een Racing Ralph gewone vouwband want was wel heel tevreden van dat profiel als achterband.
Mijn gewicht draait rond de 65kg, zonder fietsuitrusting welliswaar.
Last edited by Luc on Sat 30 Jan 2010 11:09, edited 1 time in total.
en moeten die vastgeplakt worden, speciale velg ? en ik lees daar een "grove" discussie over te hoge bandendruk maar voor te stunten mag dit of niet ? anders spring je deuken in je velg en wat bedoelt men met velg scheurenzefii wrote:ik ken niets van notubes maar als er dan iets in de band springt sheurt die dan niet direct en wegen die echt zoveel lichter ??
dus nu een vraag voor de normale forum gebruikers want als je het verschil nog niet kent tussen Raamsdonk (nederland) en Ramsdonk (belgie) dan richt ik mij op het normale volk zonder dat ik voor vanalles word uitgescholden.
Kan ik dan met mijn Ro Ro op de weg rijden met lage banden spanning zojz hoeveel spanning mag dit dan zijn ik weeg 75kg.
Kan ik dan met mijn Ro Ro op de weg rijden met lage banden spanning zojz hoeveel spanning mag dit dan zijn ik weeg 75kg.