Iemand met vergunning vliegt dus achteraan nog eens achter de recreanten die voor hem inschreven? Slaat nergens op... en geloof ik zelf dan ook amperzaskar72 wrote:Blankenberge hanteert hetsysteem van eerst komt eerst maalt...Jakob wrote:Wa is dat nu? Iemand met vergunning die een hoog inschrijvingsnummer heeft start achteraan? Kan toch niet... Is er nergens een beknopte samenvatting van alle gegevens omtrend deze beachrace? Behoorlijk onduidelijk alsdet mij vraagt
dwz als de inschrijvingen open gaan on linedan moet je er als de kippen bijzijn. Dan heb je laag startnr ensta je vooraan na de profs natuurlijk.
Die opening van de inschrijvingen in het oog houden is al eensport op zich en een goed systeem vindt ik![]()
![]()
Blankenbergse Strand- en Duinenrace 2010
Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
- Scale
- Kerstman
Als ge dan toch zo goed bent zal je de "recreanten" zo voorbij vlammen en kan je meestrijden voor't podium.... Is toch leuker dan zelf voorbij gevlamt te worden....Jakob wrote:Iemand met vergunning vliegt dus achteraan nog eens achter de recreanten die voor hem inschreven? Slaat nergens op... en geloof ik zelf dan ook amperzaskar72 wrote:Blankenberge hanteert hetsysteem van eerst komt eerst maalt...Jakob wrote:Wa is dat nu? Iemand met vergunning die een hoog inschrijvingsnummer heeft start achteraan? Kan toch niet... Is er nergens een beknopte samenvatting van alle gegevens omtrend deze beachrace? Behoorlijk onduidelijk alsdet mij vraagt
dwz als de inschrijvingen open gaan on linedan moet je er als de kippen bijzijn. Dan heb je laag startnr ensta je vooraan na de profs natuurlijk.
Die opening van de inschrijvingen in het oog houden is al eensport op zich en een goed systeem vindt ik![]()
![]()
ik slaap niet voor mijn pc tot de inschrijvingen opengaan, ik train
voila Jakob beter dan dit kan ik het niet uitleggen hoor...long fellow wrote:Klopt dus.freezy wrote:Da's idd wel leuk, ik herinner me strandraces waar ik al bijna een uur op voorhand moest aanschuiven om toch een goeie plaats te hebben. Niet aan te raden bij 4-5° en een strakke wind... brrrrrrzaskar72 wrote: vroeg inschrijven = laag nr = vooraan bij de start in den box![]()
het Kustcriteriumreglement zegt dat we de leiders in deze competitie in eerste lijn zetten. daarbij voegen we zo weinig mogelijk "wildcards" van vooral beroepsrenners en daarna worden de blokken ingevuld ifv inschrijvingsdatum.
ps; uwe link in je profiel naar je fietsfoto werkt niet
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Met alle respect, je bent de enige die paniekeert.Jakob wrote:Iemand met vergunning vliegt dus achteraan nog eens achter de recreanten die voor hem inschreven? Slaat nergens op... en geloof ik zelf dan ook amperzaskar72 wrote:Blankenberge hanteert hetsysteem van eerst komt eerst maalt...Jakob wrote:Wa is dat nu? Iemand met vergunning die een hoog inschrijvingsnummer heeft start achteraan? Kan toch niet... Is er nergens een beknopte samenvatting van alle gegevens omtrend deze beachrace? Behoorlijk onduidelijk alsdet mij vraagt
![]()
ik slaap niet voor mijn pc tot de inschrijvingen opengaan, ik train
De Bondsmensen krijgen van mij mandaat om top 50 renners die door omstandigheden geen recht verworven om vooraan te staan , toch een wildcard te geven. Maar dit is zeer uitzonderlijk, gezien een precedent scheppen gelijk staat om problemen te krijgen.
En... heb zelf een vergunning, maar ben zeker geen topper en start in iedere strandrace op een modale plaats.
Grappige is dat ik nog geen vergunning heb, die zit er alleen deze week aan te komen... Dus ik dacht nu eens vanvoor te kunnen starten en niet altijd te moeten gaan inhalen van bij de start! Met alle respect, maar tegen dat je zo'n bende voorbij bent heb je al een cartouche verschoten om mee te gaan met de voorste gelederen en ik dacht het nu in blankenberge eens over een andere boeg te gooien. Mijn 34ste algemene plaats zal dus in rook opgaan alsk weeral zo ver mag gaan starten 
vergunning of niet als je niet bent ingeschreven rond begin november 2009 start je zowiezo achteraanJakob wrote:Grappige is dat ik nog geen vergunning heb, die zit er alleen deze week aan te komen... Dus ik dacht nu eens vanvoor te kunnen starten en niet altijd te moeten gaan inhalen van bij de start! Met alle respect, maar tegen dat je zo'n bende voorbij bent heb je al een cartouche verschoten om mee te gaan met de voorste gelederen en ik dacht het nu in blankenberge eens over een andere boeg te gooien. Mijn 34ste algemene plaats zal dus in rook opgaan alsk weeral zo ver mag gaan starten
je kan alle info vinden door te surfen op de siteblomsky wrote:Het zal wel aan mij liggen maar....
- Ik vind nergens WAAR (adres) ik naartoe moet de dag zelf om me in te schrijven. De douches en kleedkamers bevinden zich in sporthal De Sportdoze in de Groenestraat 117. Hier bevindt zich eveneens de afspuitstand. Drank en broodjes zijn hier eveneens verkrijgbaar.
- Hoeveel het kost de dag zelf. €25
- Hoelaat en waar de start is. 11u30 Li van de Pier als je met gezicht naar zee staat
Kan iemand me deze info geven of eventueel de juiste site?
Bedankt!!!
http://www.mountainbike.be/beachrace/praktisch.php
SUCCES !!!
- long fellow
- Junior redactielid
- Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp
Post by long fellow »
Gewoon naar onze site gaan en dat kun je via Mountainbike.be of via alle sponsors en mailings, banner op hompage, advertentie in Nieuwsblad van vandaag en woensdag en Radio2 spots vanaf maandag de ganse week door.blomsky wrote:Het zal wel aan mij liggen maar....
- Ik vind nergens WAAR (adres) ik naartoe moet de dag zelf om me in te schrijven.
- Hoeveel het kost de dag zelf.
- Hoelaat en waar de start is.
Kan iemand me deze info geven of eventueel de juiste site?
Bedankt!!!
Begrijp het eigenlijk niet. Gewoon hierboven staat reeds een banner die je direct naar alle informatie brengt.