Zo 31/01/2010 Ingelmunster

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Biker_Stovie
Mountainbiker

Post by Biker_Stovie »

Een TT zoals die van de Brigandbikers kan ik zeker niet links laten liggen. Kom zoals ieder jaar vanuit Zulte afgezakt naar Ingelmunster =P~
Tot zondag!!
Gigi (Tetters Torhout)
Mountainbiker

Post by Gigi (Tetters Torhout) »

Zal ook eens proberen af te zakken naar de cowboy zijne prairie.
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Gigi (Tetters Torhout) wrote:Zal ook eens proberen af te zakken naar de cowboy zijne prairie.
Gigi goes Loco op zijn Cowboys #-o
Khoop voor jou dat er een matras ligt aan de "matras-afdaling" anders kan het leuk worden.
Volgende week ben ik niet in de spinning, mo een plaaster is meestal toch meer dan 2 weken é :lol:
soene
Mountainbiker

Post by soene »

en ze beloven redelijk droog weer zondag !!!!
Slick
Mountainbiker

Post by Slick »

k'ziet goed zitten voor zondag, altijd een goede organisatie. Over parcours heb ik geen twijfels, altijd een hoog fun-gehalte.
We zijn van plan vroeg te starten, kwestie om de aprés volledig te kunnen benutten :wink:.
KUBA
Mountainbiker
Location: Speci Stumpjumper , Canyon Grand Canyon CF SLX RS1.LTD , Rocky Mountain Element 70 RSL

Post by KUBA »

:evil: :evil: :evil: :evil: K'hoor juist dat ik zondag niet kan rijden en dit juist met ingelmunster #-o #-o #-o

Zouden ze mij t'vergeven mocht ik morgen al eens gaan piepen 8-[ 8-[

Scenario : In de voormiddag mudbike samensteken en als dit lukt in de namiddag ne keer gaan verkennen(uiteraard zonder prive stukken) , ik ga ervan uit dat er ook wel mensen van de organisatoren op ronde zullen zijn waaraan ik mooi mijn inschrijvingsgeld kan afgeven en misschien een handje toesteken :wink:

Dus als ge morgen ne felgroene SPECI ziet .... it's me!!
vince 78
Mountainbiker

Post by vince 78 »

is het overal redelijk berijdbaar,toestanden ala kluisbergen wil ik niet meer meemaken...
spiermassa
Mountainbiker
Location: trek fuel ex8 29'r en 26'r,trek stache,specialized fatboy,cube reaction,,thomson x-line

Post by spiermassa »

modder als kluisbergen zult ge niet hebben,nu nog afwachten met het weer.Deze morgen nog 3 privaats uitgepijld en aangelegd die zekers goe berijdbaar waren.

Voor de liefhebbers ,de installatie staat er ,ge kunt den wk volgen op groot scherm met ne brigand of kasteelbier in uw hand.Ook voor de niet rijders kom maar af voor de ambiance.

nog ne tip ....proef eens het nieuwe kasteelbier ne bruine cuvéé,nog niet in de handel verkrijgbaar.
MTBSDVD83
Mountainbiker

Post by MTBSDVD83 »

Net het plan even bekeken, die doortocht door het bos aan dat kasteel is dit in het begin of einde? Zit dat erin op de 42 Km? Ziet er alvast leuk uit :bounce:

Diene bruine cuvéé gaan we eens proeven :wink:
cowboy peter
Mountainbiker

Post by cowboy peter »

Dingske wrote:Net het plan even bekeken, die doortocht door het bos aan dat kasteel is dit in het begin of einde? Zit dat erin op de 42 Km? Ziet er alvast leuk uit :bounce:

Diene bruine cuvéé gaan we eens proeven :wink:
doortocht aan het kasteel is voor de 30 en 50km op het einde.

Terwijl het plaatsen van de laatste pijltjes deze morgen gebeurde op een sneeuwtapijt , mocht ik deze namiddag in volle dooi nog eens het parcours rijden. De eerste 20km (Paanders) is niet voor mietjes, vooral de 3 stukken die over een lengte van 50m kapot gereden zijn door tractors . Momenteel zit er veel water in de toplaag die er voor zorgt dat de ondergrond extra zwaar loopt. Tenzij het morgenochtend goed gevroren heeft, zullen er waarschijnlijk 2 extra short-cuts aangeboden worden.
Post Reply