den Bart wrote:Fietsen Loomans lag al op de baan, dus er hangt al een affichke. Maar ge kunt er nog altijd ene extra hangen natuurlijk.
Aah, das goe... kan ik vanavond al eens inspecteren![]()
Van de Colruyt in Asse 30 cakes meegekregen die we kunnen versnijden
Zie wel dat alles volgende week nog vers is hé![]()
Okay winkel in Affligem zou normaal ook iets geven, maar winkelverantwoordelijke was er vandaag niet. Daar moet ik morgen terug langsgaan.
Super
Voor het afdrukken van de inschrijvingskaartjes: ik heb maar een gewoon printerke thuis, dus in grote getallen afdrukken zal moeilijk zijn.
Maar als we niks anders hebben zal het hiermee ook wel moeten lukken.
bikers for haïti tocht oostvlaanderen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
ik denk/hoop op MINIMUM 100...
ik heb mijn kaart van de VWB nog niet, maar al wel betaald begin januari. Ik zal er eens moeten achterzitten!
ik heb mijn kaart van de VWB nog niet, maar al wel betaald begin januari. Ik zal er eens moeten achterzitten!
Ik heb er geen flauw idee van. Als we 200 man in totaal hebben, zal het al veel zijn, zekervivkemobiel wrote:Oh, gij zijt positief ingesteld: dwz 400 inschrijvingen zonder verzekering.timdelma wrote:Tja................. durft iemand iemand gokken ?MC Jo wrote:
Nie vergeten dat leden van de VWB geen papier moeten invullen...
100 pagina's ?![]()
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
Alles zal afhangen van het weer !!!timdelma wrote:Ik heb er geen flauw idee van. Als we 200 man in totaal hebben, zal het al veel zijn, zekervivkemobiel wrote:Oh, gij zijt positief ingesteld: dwz 400 inschrijvingen zonder verzekering.timdelma wrote: Tja................. durft iemand iemand gokken ?
Nie vergeten dat leden van de VWB geen papier moeten invullen...
100 pagina's ?![]()
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Ok, wie wil ze snijden ?MC Jo wrote:Voila. Heb hier 100 copies/400 inschrijvingsdingskes liggen.
Bij wie moet ik ze binnen smijten?
Neeje, kom je morgen naar de vergadering ? Anders kan je ze dan meebrengen ?
G'bergen is wat ver voor mij om eens snel te komen halen
Last edited by MC Tim on Fri 29 Jan 2010 14:42, edited 1 time in total.
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
MC Jo wrote:Ik rij vanavond van brussel over aalst naar huis. Waar woon je in aalst ergens?timdelma wrote:Ok, wie wil ze snijden ?MC Jo wrote:Voila. Heb hier 100 copies/400 inschrijvingsdingskes liggen.
Bij wie moet ik ze binnen smijten?
Neeje, kom je morgen naar de vergadering ? Anders kan je ze dan meebrengen ?
G'bergen is wat ver voor mij om eens snel te komen halen