bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

den Bart wrote: Iemand zin om zaterdagmorgen (of zondagmorgen) het toerke eens te rijden?
Ik heb geen GPS, maar ik zal het plan eens proberen te openen met google earth.
Zondag ga ik naar Huldenberg (VTT) maar zaterdag wil ik desnoods de tennismatch opnemen en meerijden. Ik weet niet wat de weersvoorspellingen zijn maar als het 7/2 regent, moeten we ook gaan. Laat maar horen. Ik ben het woensdag al eens gaan verkennen!
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Is het daar een modderboeltje als het geregend heeft of valt het daar mee?
Zaterdag ga ik proberen af te komen met de fiets naar Erembodegem. Afhankelijk van wat madam met mij van plan is op zaterdag, kan het zijn dat ik eerst het parcours eens ga afrijden.
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

Voor mij moet het inderdaad zaterdag zijn, want zondag lukt ook al ni meer.

zaterdagmorgen om 9u ergens?

vivkemobiel, jij weet waar de route ergens in Affligem passeert, dus stel maar voor waar we ergens afspreken als het nog lukt voor jou.

greets,

den Bart
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

den Bart wrote:Voor mij moet het inderdaad zaterdag zijn, want zondag lukt ook al ni meer.

zaterdagmorgen om 9u ergens?

vivkemobiel, jij weet waar de route ergens in Affligem passeert, dus stel maar voor waar we ergens afspreken als het nog lukt voor jou.

greets,

den Bart
we kunnen op de Brusselbaan op het parcours gaan. De juiste plaats zal ik je deze avond sturen.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MC Jo wrote:Is het daar een modderboeltje als het geregend heeft of valt het daar mee?
Zaterdag ga ik proberen af te komen met de fiets naar Erembodegem. Afhankelijk van wat madam met mij van plan is op zaterdag, kan het zijn dat ik eerst het parcours eens ga afrijden.
Das het probleem. Als het vandaag nog veel regent zal het zoals zondag zijn als ik de route ben geen rijden : heel modderig en zwaar...
Ik hoop dat het volgende week vanaf donderdag wat droog blijft of 's nachts wat vriest dat het er wat harder bij ligt...
MC Annabelle
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro

Post by MC Annabelle »

Kenneth (KDN) heeft vandaag de bevestiging gekregen dat hij het weekend van 6 en 7 februari niet van wacht is, dus hij kan ook meerijden.
Ik voeg hem toe aan toer 3 om tussenin te rijden.
Hij kan dus ook voor en na zijn rit meehelpen waar nodig.

Toer 1 (9u) :
Aanvoerder : Vivkemobiel
Tussenin : Klippel San samen met Raffie
Staart van peloton : mervin_vi

Toer 2 (10u) :
Aanvoerder : MaC'Red
Tussenin : den Bart
Staart van peloton : timdelma

Toer 3 (11u) :
Aanvoerder : MC Jo
Tussenin : KDN
Staart van peloton : MC Anthony

Toer 4 (13u) :
Aanvoerder : vivkemobiel
Tussenin : den Bart
Staart van peloton : Staf
Last edited by MC Annabelle on Fri 29 Jan 2010 12:29, edited 1 time in total.
MC Annabelle
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro

Post by MC Annabelle »

timdelma wrote:
MC Jo wrote:Is het daar een modderboeltje als het geregend heeft of valt het daar mee?
Das het probleem. Als het vandaag nog veel regent zal het zoals zondag zijn als ik de route ben geen rijden : heel modderig en zwaar...
Ik hoop dat het volgende week vanaf donderdag wat droog blijft of 's nachts wat vriest dat het er wat harder bij ligt...
Voorlopig geven ze koud weer voor volgende week, dus er is nog hoop.
den Bart
Mountainbiker

Post by den Bart »

Ondertussen ook een facebook event aangemaakt :-)

http://www.facebook.com/event.php?invit ... 0846370230

Deze morgen affichekes uitgehanden bij Vaneyck in Aalst, De Smet (denk ik) in Erembodegem en Timmermans in Liedekerke.
Wel slechts A4 formaat, want ik heb geen grotere printer.

Subiet passeer ik nog bij fietswinkels in Asse.

greets,

den Bart
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

den Bart wrote:Ondertussen ook een facebook event aangemaakt :-)

Deze morgen affichekes uitgehanden bij Vaneyck in Aalst, De Smet (denk ik) in Erembodegem en Timmermans in Liedekerke.

greets,

den Bart
Als je bij Fietsen Loomans in Asse passeert, geef hem eentje af met de complimenten van mij: Viviane Arys hé.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

vivkemobiel wrote:
den Bart wrote:Ondertussen ook een facebook event aangemaakt :-)

greets,

den Bart
Als je bij Fietsen Loomans in Asse passeert, geef hem eentje af met de complimenten van mij: Viviane Arys hé.
Ik moet straks mijn fiets gaan afhalen bij Loomans. Ik ging zowiezo een affiche meenemen. Daar moet je niet passeren hoor.
Post Reply