Zondag ga ik naar Huldenberg (VTT) maar zaterdag wil ik desnoods de tennismatch opnemen en meerijden. Ik weet niet wat de weersvoorspellingen zijn maar als het 7/2 regent, moeten we ook gaan. Laat maar horen. Ik ben het woensdag al eens gaan verkennen!den Bart wrote: Iemand zin om zaterdagmorgen (of zondagmorgen) het toerke eens te rijden?
Ik heb geen GPS, maar ik zal het plan eens proberen te openen met google earth.
bikers for haïti tocht oostvlaanderen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
- Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)
Post by vivkemobiel »
we kunnen op de Brusselbaan op het parcours gaan. De juiste plaats zal ik je deze avond sturen.den Bart wrote:Voor mij moet het inderdaad zaterdag zijn, want zondag lukt ook al ni meer.
zaterdagmorgen om 9u ergens?
vivkemobiel, jij weet waar de route ergens in Affligem passeert, dus stel maar voor waar we ergens afspreken als het nog lukt voor jou.
greets,
den Bart
Das het probleem. Als het vandaag nog veel regent zal het zoals zondag zijn als ik de route ben geen rijden : heel modderig en zwaar...MC Jo wrote:Is het daar een modderboeltje als het geregend heeft of valt het daar mee?
Zaterdag ga ik proberen af te komen met de fiets naar Erembodegem. Afhankelijk van wat madam met mij van plan is op zaterdag, kan het zijn dat ik eerst het parcours eens ga afrijden.
Ik hoop dat het volgende week vanaf donderdag wat droog blijft of 's nachts wat vriest dat het er wat harder bij ligt...
-
MC Annabelle
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro
Post by MC Annabelle »
Kenneth (KDN) heeft vandaag de bevestiging gekregen dat hij het weekend van 6 en 7 februari niet van wacht is, dus hij kan ook meerijden.
Ik voeg hem toe aan toer 3 om tussenin te rijden.
Hij kan dus ook voor en na zijn rit meehelpen waar nodig.
Toer 1 (9u) :
Aanvoerder : Vivkemobiel
Tussenin : Klippel San samen met Raffie
Staart van peloton : mervin_vi
Toer 2 (10u) :
Aanvoerder : MaC'Red
Tussenin : den Bart
Staart van peloton : timdelma
Toer 3 (11u) :
Aanvoerder : MC Jo
Tussenin : KDN
Staart van peloton : MC Anthony
Toer 4 (13u) :
Aanvoerder : vivkemobiel
Staart van peloton : Staf
Ik voeg hem toe aan toer 3 om tussenin te rijden.
Hij kan dus ook voor en na zijn rit meehelpen waar nodig.
Toer 1 (9u) :
Aanvoerder : Vivkemobiel
Tussenin : Klippel San samen met Raffie
Staart van peloton : mervin_vi
Toer 2 (10u) :
Aanvoerder : MaC'Red
Staart van peloton : timdelma
Toer 3 (11u) :
Aanvoerder : MC Jo
Tussenin : KDN
Staart van peloton : MC Anthony
Toer 4 (13u) :
Aanvoerder : vivkemobiel
Staart van peloton : Staf
Last edited by MC Annabelle on Fri 29 Jan 2010 12:29, edited 1 time in total.
-
MC Annabelle
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper FSR 2006; Cube Access WLS Pro
Post by MC Annabelle »
Voorlopig geven ze koud weer voor volgende week, dus er is nog hoop.timdelma wrote:Das het probleem. Als het vandaag nog veel regent zal het zoals zondag zijn als ik de route ben geen rijden : heel modderig en zwaar...MC Jo wrote:Is het daar een modderboeltje als het geregend heeft of valt het daar mee?
Zaterdag ga ik proberen af te komen met de fiets naar Erembodegem. Afhankelijk van wat madam met mij van plan is op zaterdag, kan het zijn dat ik eerst het parcours eens ga afrijden.
Ik hoop dat het volgende week vanaf donderdag wat droog blijft of 's nachts wat vriest dat het er wat harder bij ligt...
- den Bart
- Mountainbiker
Ondertussen ook een facebook event aangemaakt 
http://www.facebook.com/event.php?invit ... 0846370230
Deze morgen affichekes uitgehanden bij Vaneyck in Aalst, De Smet (denk ik) in Erembodegem en Timmermans in Liedekerke.
Wel slechts A4 formaat, want ik heb geen grotere printer.
Subiet passeer ik nog bij fietswinkels in Asse.
greets,
den Bart
Deze morgen affichekes uitgehanden bij Vaneyck in Aalst, De Smet (denk ik) in Erembodegem en Timmermans in Liedekerke.
greets,
den Bart
-
vivkemobiel
- Mountainbiker
Post by vivkemobiel »
Als je bij Fietsen Loomans in Asse passeert, geef hem eentje af met de complimenten van mij: Viviane Arys hé.den Bart wrote:Ondertussen ook een facebook event aangemaakt
greets,
den Bart
Ik moet straks mijn fiets gaan afhalen bij Loomans. Ik ging zowiezo een affiche meenemen. Daar moet je niet passeren hoor.vivkemobiel wrote:Als je bij Fietsen Loomans in Asse passeert, geef hem eentje af met de complimenten van mij: Viviane Arys hé.den Bart wrote:Ondertussen ook een facebook event aangemaakt
greets,
den Bart