Za 30/01/2010 Jabbeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
Steenbakkers zullen er hier zeker ook te vinden zijn... wel verspreid over de ganse dag vrees ik 
- cuberider66
- Mountainbiker
Post by cuberider66 »
wanneer denken de grysperres aan te zetten, ben van roeselare en overweeg me eventueel aan te sluiten bij een club, Ik heb mijn fiets nog maar juist volledig laten nazien en herstellen, dus wacht nog een klein beetje het weer af, als tvandaag maar terug geen hele dag regent, kom ik ook aan de start
Aha hoe meer zielen hoe meer vreugd.cuberider66 wrote:wanneer denken de grysperres aan te zetten, ben van roeselare en overweeg me eventueel aan te sluiten bij een club, Ik heb mijn fiets nog maar juist volledig laten nazien en herstellen, dus wacht nog een klein beetje het weer af, als tvandaag maar terug geen hele dag regent, kom ik ook aan de start
De Grysperres zullen van start gaan omstreeks 8.30.
- Feniksbiker
- Mountainbiker
Post by Feniksbiker »
3 Feniksbikers aanwezig morgen voor deze thuisrit! k'heb trouwens gezien dat parcours langs de werkplaats van onze mooie keukens passeerd en de rest ziet er ook veelbelovend uit, dus vele goesting en afwachten wat de benen morgen te vertellen hebben!