We zijn lief voor mekaar ??

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

als ik ga trainen kom ik geregeld wel eens een groepje wielers tegen sommige zijn vriendelijk de andere vloekt of de andere duwt je maar wat zij vergeten is da wij steviger op de fiets zitten en als ze duwen we erachteraan kunnen crossen , nu ja voor mij hoeft al die agressie niet iedereen heeft zij hobby's en iedereen rijd liever zonder problemen of pech . dus als iedereen vriendelijk zou doen of gewoon zijn mond houden zou al veel opgelost zijn
Tom De Gussem
Mountainbiker

Post by Tom De Gussem »

Hier in de streek van ninove heb ik dat ook al gemerkt . Ik ben meestal alleen op de baan en als ik een andere mtb'er tegenkom gaat er vriendelijk een goeie dag om en weer . Maar als ik een paar mannen met een koersfiets tegenkom , das wa anders . Sommigen kijken zelfs nog niet aan de kant laat staan ne goeiendag .Zijn wij mtb'er dan zo'n gemeen volk omdat onze fiets er wa stoerder uitziet ?
cavani
Mountainbiker

Post by cavani »

Nee,wij zijn stoerder omdat we er gemeen uitzien.
freezy
Mountainbiker
Location: Endorfin Speed II, TREK OCLV 5200 en een Triumph...

Post by freezy »

cavani wrote:Nee,wij zijn stoerder omdat we er vuil uitzien.
:lol:

Waarschijnlijk zijn wielertoeristen bang dat we hun witte oversokken en handschoenen gaan vuil maken met al die modder die van ons banden vliegt. :lol: (morgen laat ik mijn witte overschoenen dus best nog wat in de kast liggen.... #-o)
Last edited by freezy on Sun 31 Jan 2010 00:25, edited 1 time in total.
mani
Mountainbiker

Post by mani »

Volgens mij zijn de mtb en racefiets alletwee fietsen.
Dus zijn we ALLEMAAL fietsers.Alleen de plaats waar we rijden is anders,maar moet dat nu altijd dat gepik op elkaar.
Daar zijn overal goei en slechte, als we maar eens wat meer het licht in iemand anders ogen konden gunnen.
Groetjes en ik rijd met de MTB en RACER :-D
Lust
Mountainbiker

Post by Lust »

Been there, saw that.

Vorig jaar, zomer, ik reed van bij ons naar den blosotour in Herentals, langs 't Heiken, rustig tempo. Word ik daar ook door zo'n zootje ongeregeld bijna de kant ingereden. De adrenaline die dan bij mij vrijkomt... efkens de kraan open dan.
Ik heb ze allemaal naar huis gereden, de loosers. 8)

Ik hou wel van een uitdagingske...
@ topic-starter: ge moet dat positief omzetten en niet teveel over nadenken :wink:.... ze kunnen er eigenlijk niet aan doen...
_alain_
Mountainbiker

Post by _alain_ »

kawa wrote:Weet je dan niet dat die mannen daar een hekel aan hebben?
Er loopt zelfs een topic over dat ondertussen al 60 pagina's telt.
En toch heeft die topicstarter gelijk (op de weg doe ik mijn eigen ding en wieltjeszuigers die niet willen overnemen gaan mij van ellende voorbij na een tijdje).

En op de topicstarter van dit topic,
je niet laten doen, als je ziet dat ze je gaan wegdrummen;
jezelf "breed" maken en eventueel bodychecken.
Jij onderuit? Zij dan ook maar.
gedeelde leed is halve leed :P
zefii
Mountainbiker

Post by zefii »

stel u vor dat ge met een van die mannen gaat chicken haha
Post Reply