TE LAAT ik heb vandaag een setje gekocht, "Liberte Seguros" staat niet in de folder maar is blauw met zwart en beetje reclame op. maar niet te druk, da was een vereiste.
Wat scheelt er juist met de broek?
Als er zijn die het willen halen zeg ik: zeker passen want de maten kloppen niet. Ik heb normaal een large en nu een XXXLarge ja 3maal X.
Eénmaal de juiste maat vond ik pasvorm wel ok.
Commentaar van praktijkervaring volgt nog.
koopje(s)
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
koopje
Ik zoek nog altijd bikerschoenen, normaal zou ik er mij van Pragha meebrengen nu ik er toch zou heengaan. Wie kan mij helpen bij een voorkeur merk of wat raad. Ik zou het jammerlijk vinden na al die jaren mountainbiken nu plots alsmaar te vallen en leek achtig te doen. Wie zou dat nu begrijpen. Maarja ik moet ze toch zeker hebben daar het voordelen bied. Rudy VdE.
- RacScott
- Mountainbiker
Ik denk dat jij SPD pedalen en schoenen bedoelt, tik bij zoeken eens spd/schoenen in en je zult zeker wel een topic hierover vinden.
Ikzelf heb van Shimano de SH-M037 en ben hier vrij content van, in de winter wel een overschoen gebruiken anders koude en natte voeten.( is er niet meer maar is te vergelijken met de SH-M038).
Ikzelf heb van Shimano de SH-M037 en ben hier vrij content van, in de winter wel een overschoen gebruiken anders koude en natte voeten.( is er niet meer maar is te vergelijken met de SH-M038).
- Justin
- Mountainbiker
- Location: Scott Spark 910 2017 / Orbea Alma Carbon OMG 2013 / Cube LTD4 2004
Denk ook dat het geen miskoop is.tarzan wrote:koopje of rommel ? zie http://www.fahrrad.de/fahrrad.php/produ ... 4530e88cbd
En ziet er nog mooi uit ook !
- JanMan
- Mountainbiker
Daarstraks op training met mijn koersfiets ff gestopt om in Kasterlee bij VanDeWater voor de deur te kijken. Daar zag ik een setje liggen van de ouwde XTR , bestaande uit remhendel/shifter combo en bijhorende XTR kabeltjes en XTR remmetjes. Normale kostprijs moet iets van een 350 E ggeweest zijn , nu 155 EURO ...