Blankenbergse Strand- en Duinenrace 2010

Wedstrijdnieuws over strandraces, ervaringen van deelnemers, foto's van je beachbike,... dit alles heeft ene plaatsje in dti forumonderdeel
Post Reply
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

matthias d wrote:Waar moet je je stuurnummer en chip afhalen? (en hoe laat) Zie dat nergens staan.
Besten,

Jullie krijgen volgende week een gedetailleerde mail met alles er op en aan.
oa Parkingticket die moet afgedrukt worden.
Alle andere zaken moeten afgehaald worden in de sporthal.
Maar zoals gezegd , volgende week meer.
Geert
Jakob
Mountainbiker

Post by Jakob »

Wa is dat nu? Iemand met vergunning die een hoog inschrijvingsnummer heeft start achteraan? Kan toch niet... Is er nergens een beknopte samenvatting van alle gegevens omtrend deze beachrace? Behoorlijk onduidelijk alsdet mij vraagt :-?
Foxy
Mountainbiker

Post by Foxy »

Jakob wrote:Wa is dat nu? Iemand met vergunning die een hoog inschrijvingsnummer heeft start achteraan? Kan toch niet... Is er nergens een beknopte samenvatting van alle gegevens omtrend deze beachrace? Behoorlijk onduidelijk alsdet mij vraagt :-?
volgende week krijgen we een gedetailleerd mailtje (wss de dag voor de wedstrijd ofzo :roll: )
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

Ik sta bij de ingeschrevenen. Aangezien ik mijn nieuwe licentie nog altijd niet gekregen heb van de bond, kon ik me dus niet inschrijven via chronorace met licentie.
Nu heb ik geen 0 voor mijn inschrijving staan en vrees ik het scenario van vorige week ik Bredene: geen bandje om in de box van de mensen met licentie te geraken en in de laatste box al 200 man en dus op de allerlaatste rij moeten starten!

Kan ik hier iets aan doen?? Ik heb alle beachraces dit seizoen al meegereden en zou nu wel graag mijn klassement een beetje willen verdedigen (170ste in De Panne, 101ste in De Haan en 66ste in Bredene)...

Grtz
Scale
Kerstman

Post by Scale »

Ghastly wrote:Ik sta bij de ingeschrevenen. Aangezien ik mijn nieuwe licentie nog altijd niet gekregen heb van de bond, kon ik me dus niet inschrijven via chronorace met licentie.
Nu heb ik geen 0 voor mijn inschrijving staan en vrees ik het scenario van vorige week ik Bredene: geen bandje om in de box van de mensen met licentie te geraken en in de laatste box al 200 man en dus op de allerlaatste rij moeten starten!

Kan ik hier iets aan doen?? Ik heb alle beachraces dit seizoen al meegereden en zou nu wel graag mijn klassement een beetje willen verdedigen (170ste in De Panne, 101ste in De Haan en 66ste in Bredene)...

Grtz
Je moest in Bredene een bandje (groen) vragen. De mannen van de bond hebben ter plaatse in hun database gekeken als je vergunning houder waard. Ze maakten er geen probleem van.

btw, je kon toch je licentie nr van vorig jaar invullen...??
Ghastly
Mountainbiker

Post by Ghastly »

probleem is dat ik die niet meer vind... :oops:
ik dacht dat die bandjes zowiezo in de envelop staken aangezien ik mij als licentiehouder had ingeschreven...
long fellow
Junior redactielid
Location: Cannondale met 2 wielen, remmen ed, spaar nu voor een mistlamp

Post by long fellow »

Jakob wrote:Wa is dat nu? Iemand met vergunning die een hoog inschrijvingsnummer heeft start achteraan? Kan toch niet... Is er nergens een beknopte samenvatting van alle gegevens omtrend deze beachrace? Behoorlijk onduidelijk alsdet mij vraagt :-?
Beste Jacob,
Ik verwijs naar het wedstrijdreglement van het kustcriterium en daarna naar het reglement can onze race.
De "rappe" gasten zijn reeds van oktober ingeschreven, van zodra de site on line was.
Jakob
Mountainbiker

Post by Jakob »

Online inschrijvingen zijn afgesloten?? Kan je nog de dag zelf inschrijven?
ka.dee
Management

Post by ka.dee »

Je kan nog online inschrijven tot en met 2 februari of de dag van de wedstrijd zelf natuurlijk...
zaskar72
Mountainbiker

Post by zaskar72 »

Blankenberge hanteert hetsysteem van eerst komt eerst maalt...
dwz als de inschrijvingen open gaan on linedan moet je er als de kippen bijzijn. Dan heb je laag startnr ensta je vooraan na de profs natuurlijk.
Die opening van de inschrijvingen in het oog houden is al eensport op zich en een goed systeem vindt ik =D> =D> =D>
Post Reply