tja dan zal je al zeker drie personen niet aan jullie toertocht zien verschijnenlowie wrote:da's zeker da !ikke met de fiets wrote:Goeie organisatoren lezen dit forum ook
Ik heb alles gelezen, maar ik vrees dat we door latere starturen een oplossing bieden voor slechts een heel klein percentage bikers.
De laatste 2 jaren hadden we op onze TT telkens meer dan 3000 deelnemers (starturen 8.30 - 10.30), en je zou eens moeten komen tellen hoeveel er nog starten tussen 10 en 10.30 ! Is het voor die enkelen de moeite waard om nog tientallen medewerkers (bevoorradingen - controle - fietsenparking - afspuitstand) nog enkele uren langer in de kou en eventuele regen te laten staan?
Een vergelijking met de Ardennen gaat ook niet helemaal op : die zijn bijna allemaal in de zomer, bijna altijd veel kleinschaliger met slechts enkele medewerkers, en dikwijls met de gemoedelijke franse slag (bvb : als daar wat pijlen weg zijn, gaan we gewoon op zoek - dat moet je hier eens proberen uit te leggen).
Wij zijn al blij dat we buiten onze clubs nog vele sympathiserende medewerkers kúnnen vinden om (een groot deel van) hun zondag op te offeren.
Op het flauwe argument van dat uitslapen (misschien ergens rond de middag gaan biljarten of vogelpikken ??) ga ik niet antwoorden, maar als je rond 10 uur start, zal je op bijna geen enkele TT in de drukte terecht komen.
Conclusie : wíj gaan er niks aan veranderen.
ik en nog twee kameraden
dat is onze conclusie daarover
en zo zullen er nog mensen zijn denk ik
dan ga ik wel liever richting de ardennen, dat is niet veel verder rijden met de auto dan richting jullie toertocht oa en daar kan men wel iets later starten en in geen drukte of filevorming op het parkoers terecht komen
wat jij flauwe argumenten aanhaalt is voor iemand anders een doorslag gevend argument en een rede om wel of niet een toertocht links te laten liggen
zoals al gezegd waren in het verleden de start uren bij een toertocht later dan 10h30