aangezien ik mijn gele pet me bolleke juist heb weggegooid wegens versleten...
bikers for haïti tocht oostvlaanderen
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
MC Anthony
- Mountainbiker
Post by MC Anthony »
ik ga er tegen 14 u proberen te geraken. Een grote pomp of een kleine?
-
MC Anthony
- Mountainbiker
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
Willen jullie hier effe duidelijk zeggen waar er wanneer bij mekaar gekomen wordt om wat te doen?
Als ik het goed begrijp, wordt er nu zondag 31/01 om 14u bij mekaar gekomen om van alles te bespreken.
Zaterdag 6/02 wordt er samen gekomen voor een verkenningsrit? Juist? Om hoe laat waar afspreken?
En de dag zelf dan, zondag 7/02 komen we samen om ????
Anders mij mee op de hoogte houden via email (lemahieu-ronse@telenet.be)
Als ik het goed begrijp, wordt er nu zondag 31/01 om 14u bij mekaar gekomen om van alles te bespreken.
Zaterdag 6/02 wordt er samen gekomen voor een verkenningsrit? Juist? Om hoe laat waar afspreken?
Neenee, nu zaterdag zouden we om 14u samenkomen om nog wat dingen te bespreken en we moeten ook nog een paar dingen beslissen met de uitbaatster van de cafetaria (gebruik douches (?), winst drank, tent op terras voor de bikers, ...)MC Jo wrote:Willen jullie hier effe duidelijk zeggen waar er wanneer bij mekaar gekomen wordt om wat te doen?
Voor de week daarop moeten we nog beslissen.
Mensen die een ronde gaan leiden moeten de route al eens hebben gereden. Ik zou geen verkenning organiseren...
Om af te spreken op 7 februari zelf... we zien wel volgende week. Ik zou rond 8u afspreken aan de start.
- MC Jo
- Mountainbiker
- Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;
MC Jo wrote:OK. Ik zal nu zaterdag PROBEREN langs te komen. Waar wordt er samen gekomen? Sporthal Erembodegem? Waar is dat ergens? Ik zal er een trainingsdagje van maken en lkom dan van Geraardsbergen met de fiets naar daar. Geef mij anders ook je GSM-nr zodat ik je kan verwittigen als ik er niet geraak (in de dender sukkelen of zotimdelma wrote:Neenee, nu zaterdag zouden we om 14u samenkomen om nog wat dingen te bespreken en we moeten ook nog een paar dingen beslissen met de uitbaatster van de cafetaria (gebruik douches (?), winst drank, tent op terras voor de bikers, ...)MC Jo wrote:Willen jullie hier effe duidelijk zeggen waar er wanneer bij mekaar gekomen wordt om wat te doen?
Mensen die een ronde gaan leiden moeten de route al eens hebben gereden. Ik zou geen verkenning organiseren...
Om af te spreken op 7 februari zelf... we zien wel volgende week. Ik zou rond 8u afspreken aan de start.).
Heel simpel. Volg de Dender tot in Erembodegem en je kan rechts een padje oprijden en je komt direct op de parking van de sporthal 'Denderdal'. De sporthal ligt vlak naast de Dender.MC Jo wrote:MC Jo wrote:OK. Ik zal nu zaterdag PROBEREN langs te komen. Waar wordt er samen gekomen? Sporthal Erembodegem? Waar is dat ergens? Ik zal er een trainingsdagje van maken en lkom dan van Geraardsbergen met de fiets naar daar. Geef mij anders ook je GSM-nr zodat ik je kan verwittigen als ik er niet geraak (in de dender sukkelen of zotimdelma wrote: Neenee, nu zaterdag zouden we om 14u samenkomen om nog wat dingen te bespreken en we moeten ook nog een paar dingen beslissen met de uitbaatster van de cafetaria (gebruik douches (?), winst drank, tent op terras voor de bikers, ...)
Om af te spreken op 7 februari zelf... we zien wel volgende week. Ik zou rond 8u afspreken aan de start.).
We spreken daar af in de cafetaria om 14u. Probeer er te zijn...
Ik zal je mijn gsm-nr doorsturen via pb.
Ik zal ook mijn rubberbootje meenemen mocht je op de dender drijven
- MC Staf
- Mountainbiker
Nu zaterdag? Kzal het straks eens vragen maar ik denk dat het wel ok is.
Ik heb vandaag en gisteren massaal affiches verspreid en heb mijn lerares van LO aangesproken, die een trekkingwinkel heeft, en die vroeg de affiche door te sturen. Verder hangt er bij elke handelaar in denderwindeke, bij mij op school en in de academie van Ninove een affiche, ook in het clublokaal van een club bij ons in denderwindeke.
grtz Staf
Ik heb vandaag en gisteren massaal affiches verspreid en heb mijn lerares van LO aangesproken, die een trekkingwinkel heeft, en die vroeg de affiche door te sturen. Verder hangt er bij elke handelaar in denderwindeke, bij mij op school en in de academie van Ninove een affiche, ook in het clublokaal van een club bij ons in denderwindeke.
grtz Staf