bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

timdelma wrote:
vivkemobiel wrote:Zouden wij nergens aan fluorescerende vestjes kunnen geraken voor de kop- en staartmannen?

Zou het niet interessant zijn dat de staartmannen een echt fluitje :oops: meehebben zodat ze de kopman kunnen verwittigen als er problemen zijn.
Ik ga mijn geel autovesteke gebruiken... ik heb er zo 2 in de auto liggen (is trouwens verplicht in elke auto). Hebben jullie er zo geen ?

Is een fluitje niet té gevaarlijk om in te slikken ? :wink: =P~

De politie sprak zelfs over zo'n stokje met een rondeke ;-) om het verkeer tegen te houden bij het oversteken van een straat...
Moeten we dus eigenlijk ook vinden... #-o
Mijn autovesteke is XL en ikzelf heb maar een S-ke nodig. Da vestje hangt in mijn wiel. Nee nee, ik zal wel iets vinden.
Maar met z'n stokje kan je toch moeilijk sturen. Als je dat in je handen moet houden op z'n verhard parcours, dat ga leuk zijn.

Ja, we moeten bv de Brusselbaan in Affligem oversteken. Is inderdaad niet zo evident. Zouden we dat niet kunnen vragen aan de politie om er een 3-tal te mogen gebruiken voor 1 dag of ergens in een school?
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

vastklemmen in nen kamelenbak?
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

kan er ook ergens een niet-gps routeke worden weergegeven, om een gedacht te hebben van de rit?
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

vivkemobiel wrote:
timdelma wrote:
vivkemobiel wrote:Zouden wij nergens aan fluorescerende vestjes kunnen geraken voor de kop- en staartmannen?

Zou het niet interessant zijn dat de staartmannen een echt fluitje :oops: meehebben zodat ze de kopman kunnen verwittigen als er problemen zijn.
Ik ga mijn geel autovesteke gebruiken... ik heb er zo 2 in de auto liggen (is trouwens verplicht in elke auto). Hebben jullie er zo geen ?

Is een fluitje niet té gevaarlijk om in te slikken ? :wink: =P~

De politie sprak zelfs over zo'n stokje met een rondeke ;-) om het verkeer tegen te houden bij het oversteken van een straat...
Moeten we dus eigenlijk ook vinden... #-o
Mijn autovesteke is XL en ikzelf heb maar een S-ke nodig. Da vestje hangt in mijn wiel. Nee nee, ik zal wel iets vinden.
Maar met z'n stokje kan je toch moeilijk sturen. Als je dat in je handen moet houden op z'n verhard parcours, dat ga leuk zijn.

Ja, we moeten bv de Brusselbaan in Affligem oversteken. Is inderdaad niet zo evident. Zouden we dat niet kunnen vragen aan de politie om er een 3-tal te mogen gebruiken voor 1 dag of ergens in een school?
Da stokske moet ge ergens gaan bevestigen op je rug of kader. Je gaat het maar een paar keer nodig hebben hé

Misschien eens vragen in een school ofzo vragen ? Die moeten dat normaal gezien hebben...
Niemand hier connecties in een school ?
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

ikke, ik zit in den ouderraad van Sint-Gorik in Haaltert
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

ik zal eens een mailke sturen naar den directeur
MC Anthony
Mountainbiker

Post by MC Anthony »

en als ge ne camelbak hebt, is het xl fluovestje misschien ni te groot...
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MC Anthony wrote:kan er ook ergens een niet-gps routeke worden weergegeven, om een gedacht te hebben van de rit?
Zie PB
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Hier eens gaan polsen ? Is een firma in Aalst.
Met de nachttocht in Erembodegem zijn ze hier ook geweest...

http://www.wowow.be/?pg=about&lang=nl
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

vivkemobiel wrote:Maar met z'n stokje kan je toch moeilijk sturen. Als je dat in je handen moet houden op z'n verhard parcours, dat ga leuk zijn.

Valt wel mee hoor, met zo'n bordje rijden. Je kan dat ook gewoon in je achterzak steken tijdens het rijden he. Maar: als de koprijder het verkeer tegenhoudt, wie doet dan de kop tijdens de tijd dat iedereen aan het oversteken is? Dan moeten er al bijna twee kopmannen zijn, die elk om beurt het verkeer tegenhouden (en dus ook de inhaalbeweging moeten doen om de ganse troep weer in te halen tegen het volgende kruispunt). Of is het enkel die steenweg?

Ik zal eens mailen naar onze clubverantwoordelijke, want bij onze jubileumclubuitstappen gebruiken wij die ook (+ een bandje van "wegkapitein" voor de begeleiders). Ik weet niet of die van de club zelf zijn of dat ze die van ergens halen, dus zal eens informeren daarvoor.
Post Reply