heeft er iemand meer info ivm deze tocht?
wat mogen we ervan verwachten?
de vorige jaren zijn we steeds gestart in wevelgem, maar misschien starten we eens hier.
Zo 24/01/2010 Schoondijke (NL)
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
-
green biker
- Mountainbiker
Post by green biker »
Ook deze morgen naar Schoondijke afgezakt en me geamuseerd ondanks een lekke band vlak na de 1ste bevoorrading.
Het was een goed berijdbaar parcours en na Klerken vorige week kon ik dit ten zeerste waarderen.
En dat het ook drassig was in Schoondijke heb ik mogen ondervinden. Met de dankbare hulp van 3 lokalen (met planken en schop) toch uiteindelijk mijn auto uit de grasberm gekregen, een gratis modderbad inbegrepen
Alleen al daarvoor, tot volgend jaar!
Het was een goed berijdbaar parcours en na Klerken vorige week kon ik dit ten zeerste waarderen.
En dat het ook drassig was in Schoondijke heb ik mogen ondervinden. Met de dankbare hulp van 3 lokalen (met planken en schop) toch uiteindelijk mijn auto uit de grasberm gekregen, een gratis modderbad inbegrepen
-
Knurre Sven
- Mountainbiker
- Vuilbek
- Mountainbiker
Twas toch een prima tocht zekers! zeker zwaar lag het "nieuwe" gedeelte, is dat waterdunen? De bepijling ging bijna overal goed. En RedBull vaneigens ook weer aanwezig. De bevoorrading was perfect met snert en jambollekes. Ook stond er een emmer water om téenentánder te poetsen, nog nie elders gezien..
Goe geamuseerd, vertrokken nochtans met regen en in totaal 45 + 25 = 70 km gereden. Bedankt tot volgend jaar.
Goe geamuseerd, vertrokken nochtans met regen en in totaal 45 + 25 = 70 km gereden. Bedankt tot volgend jaar.
-
Knurre Sven
- Mountainbiker
Post by Knurre Sven »
@Scaler 60,
bedankt voor tip ivm de foto's maar misschien een domme vraag, welke site ??
bedankt voor tip ivm de foto's maar misschien een domme vraag, welke site ??