bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

timdelma wrote:
vivkemobiel wrote:Voilà, terug van parcoursverkenning.
Ik heb voor het parcours 1u50 nodig gehad; lag er zeer hard bij, dus opletten voor de hardgetrokken sporen van 4x4.

Dus denk ik dat 2 u nipt zal kunnen zijn; natuurlijk afhankelijk van wie je meehebt in de groep. Geleide tocht is "samen uit, samen thuis".

Heb een 3-tal waypoints gezet waar ik daarnet voorbij was. Zeker voor de kopmannen: het parcours toch 1 keer op voorhand rijden.

Ga hem toch nog 1 keer rijden.
Knap, 1u50... zo snel ga ik er toch niet over kunnen vlammen zenne... :cry: ge zijt een snelle madam :wink:
Tever gereden...in Meldert zeker, in het centrum, dat klein baantje tussen de huizen :wink:

Moest MC Jo de route al kennen, zou hij de 3de ronde kunnen leiden ?
Viv doet dan de kop om 9u en 13u. Genoeg tijd tussen.

Dus eigenlijk zoiets :

Toer 1 (9u) :
Aanvoerder : Vivkemobiel
Staart van peloton : mervin_vi

Toer 2 (10u) :
Aanvoerder : MaC'Red
Staart van peloton : timdelma

Toer 3 (11u) :
Aanvoerder : MC Jo
Staart van peloton : MC Anthony

Toer 4 (13u) :
Aanvoerder : vivkemobiel
Staart van peloton : Staf ???

Mensen die nog willen meerijden in de staart, geef maar door hé. Hoe meer begeleiders per ronde, des te beter...

Stuur je nadien ook nog eens de route door, zodat ik eens kan vergelijken...
Ik heb een track en de plaatsen waar ik te ver was, heb ik al gecorrigeerd via Mapsource.
Inderdaad, dat klein baantje tussen de huizen maar is al aangepast op de track.
Er zitten wel enkele leuke stukjes bij die ik nog nooit gereden had.
Was nu wel content dat ik met mijne fully gereden heb, zeker nu met die hardbevroren ondergrond.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

vivkemobiel wrote:Was nu wel content dat ik met mijne fully gereden heb, zeker nu met die hardbevroren ondergrond.
Stop ermee :cry: :cry: ik moet nog minstens een maand wachten op de mijne... :( :wink:
Ik zie er zo naar uit...
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ok, ik stuur de flyer door naar:
* Unitas Steenhuize
* Voorzitter WBV Oost-Vlaanderen om het door te sturen aan de andere clubs

Zal hier thuis eens vragen of iemand een kop/staartfunctie ziet zitten; we komen waarschijnlijk met drie af. Zelf kop doen kan ik spijtig genoeg niet, mijn conditie is een ramp nu (niet meer gereden sinds 10/11 en ook bijna geen sport daarnaast gedaan door examens en andere univ-deadlines). Mijn broer komt morgen naar huis, zal hem eens vragen of hij geen zin heeft in de staart en zoja, voor welke tocht. Moet hij in dat geval de tocht ook al zeker eens gereden hebben? Probleem dan is dat hij dit weekend beetje krap zit van tijd en volgende week zijn van maandag tot vrijdag weg op skiverlof...

Maar ik hoor het wel...
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

Haaike wrote:Ok, ik stuur de flyer door naar:
* Unitas Steenhuize
* Voorzitter WBV Oost-Vlaanderen om het door te sturen aan de andere clubs

Zal hier thuis eens vragen of iemand een kop/staartfunctie ziet zitten; we komen waarschijnlijk met drie af. Zelf kop doen kan ik spijtig genoeg niet, mijn conditie is een ramp nu (niet meer gereden sinds 10/11 en ook bijna geen sport daarnaast gedaan door examens en andere univ-deadlines). Mijn broer komt morgen naar huis, zal hem eens vragen of hij geen zin heeft in de staart en zoja, voor welke tocht. Moet hij in dat geval de tocht ook al zeker eens gereden hebben? Probleem dan is dat hij dit weekend beetje krap zit van tijd en volgende week zijn van maandag tot vrijdag weg op skiverlof...

Maar ik hoor het wel...
De staartmensen moeten het parcours niet op voorhand rijden; zij moeten enkel zien dat de groep niet te ver uit elkaar ligt. De kopmannen of kopvrouwen moet het parcours volledig kennen en op voorhand al eens gaan verkennen. Dus iedereen die zich nog geroepen voelt om ofwel aan de staart ofwel in het midden te begeleiden, altijd welkom. Het zou tof zijn indien we met 3 bikers per groep zijn.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Aankondiging toertocht is ook toegevoegd als nieuw topic bij de toertochten...

http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=73635
MC Staf
Mountainbiker

Post by MC Staf »

Ik kan wel de staart doen hoor, schrijf mij maar in :d
Enja natuurlijk een evt kidstoer wilk ook doen hoor :)
Tis echt tofkes wat jullie allemaal doen.
Grtz Staf

oja, ik mag bij een bakker 100 pistolets gaan halen, dus als iemand per ongeluk 25 potten choco gekocht heeft via internet... 8)
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

rock_n_roll_train wrote:Ik kan wel de staart doen hoor, schrijf mij maar in :d
Enja natuurlijk een evt kidstoer wilk ook doen hoor :)
Tis echt tofkes wat jullie allemaal doen.
Grtz Staf

oja, ik mag bij een bakker 100 pistolets gaan halen, dus als iemand per ongeluk 25 potten choco gekocht heeft via internet... 8)
We zullen je laten staan bij de ronde van 13u in de staart... zal denk ik de rustigste ronde van allemaal worden :wink:

Nu nog beleg hé of vééééééééééééél choco, idd. Is al een leuke geste van die bakker.
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

Zouden wij nergens aan fluorescerende vestjes kunnen geraken voor de kop- en staartmannen?

Zou het niet interessant zijn dat de staartmannen een echt fluitje :oops: meehebben zodat ze de kopman kunnen verwittigen als er problemen zijn.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

vivkemobiel wrote:Zouden wij nergens aan fluorescerende vestjes kunnen geraken voor de kop- en staartmannen?

Zou het niet interessant zijn dat de staartmannen een echt fluitje :oops: meehebben zodat ze de kopman kunnen verwittigen als er problemen zijn.
Ik ga mijn geel autovesteke gebruiken... ik heb er zo 2 in de auto liggen (is trouwens verplicht in elke auto). Hebben jullie er zo geen ?

Is een fluitje niet té gevaarlijk om in te slikken ? :wink: =P~

De politie sprak zelfs over zo'n stokje met een rondeke ;-) om het verkeer tegen te houden bij het oversteken van een straat...
Moeten we dus eigenlijk ook vinden... #-o
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

Misschien is het ook goed dat de begeleiders hun GSMnummer uitwisselen in het geval er zich problemen voordoen.

Misschien kunnen we dit op voorhand doen zodat ik tegen volgende woensdag voor iedereen een kaartje kan maken met alle GMSnummers erop.
Er zal ook een nummer opstaan van iemand die ter plaatse blijft.

Indien je dit liever niet openbaar doet wat ik zeker kan appreciëren, stuur maar PB.
Post Reply