bikers for haïti tocht oostvlaanderen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

MC Anthony wrote:en is er al gedacht aan het feit om de voeding te laten sponsoren? Ik weet niet of delhaize nog wil (gezien de ruime schenking op het benifietconcert op één en vtm), maar Colruyt of Aldi of Lidl?
Jaja, we gaan bij Colruyt, Lidl, Aldi, ??? met de affiche en vragen voor voorgepakte koekjes.
vivkemobiel
Mountainbiker
Location: Specialized Era Expert 2015 (fully); Specialized Fate Expert 2012 en 2013 (29-er)

Post by vivkemobiel »

timdelma wrote:
MC Anthony wrote:
vivkemobiel wrote: Mac Jo kan nooit toer 2 EN toer 3 doen. Op een uurtje is hij zeker niet terug tenzij hij met motorke komt.
ik zal me onder voorbehoud (ik hoop vandaag te bevestigen) bij toer 2 in de staart zetten. Ik ben toch (nog) gene rappe...
Wie zou er allemaal kop kunnen rijden ?
Ik zeg dit omdat ik niet zeker ben dat ik kop ga kunnen rijden. Ik volg momenteel kine voor mijn rug en heb momenteel heel veel last. Ik kan dus niet garanderen dat ik kop ga kunnen trekken :cry:
Staart zou wel kunnen lukken...

Als je kop wil rijden, moet je de route zeker voordien al hebben gereden...
Kan MC Jo niet om 9u rustig mee de staart rijden en om 11u de kop trekken ?
Tenzij we nog een extra kopman/vrouw vinden. Naast MaC'Red en Viv natuurlijk...

Ik ben nu aan het puzzelen om het schema goed te krijgen...
Tenzij ik om 9u, 11 u en 13 u de kop doe maar dat zal ik deze NM laten weten na het rijden van het parcours. Ik moet me toch voorbereiden op de 100 km van RVV.
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

vivkemobiel wrote:
timdelma wrote:
MC Anthony wrote: ik zal me onder voorbehoud (ik hoop vandaag te bevestigen) bij toer 2 in de staart zetten. Ik ben toch (nog) gene rappe...
Wie zou er allemaal kop kunnen rijden ?
Ik zeg dit omdat ik niet zeker ben dat ik kop ga kunnen rijden. Ik volg momenteel kine voor mijn rug en heb momenteel heel veel last. Ik kan dus niet garanderen dat ik kop ga kunnen trekken :cry:
Staart zou wel kunnen lukken...

Als je kop wil rijden, moet je de route zeker voordien al hebben gereden...
Kan MC Jo niet om 9u rustig mee de staart rijden en om 11u de kop trekken ?
Tenzij we nog een extra kopman/vrouw vinden. Naast MaC'Red en Viv natuurlijk...

Ik ben nu aan het puzzelen om het schema goed te krijgen...
Tenzij ik om 9u, 11 u en 13 u de kop doe maar dat zal ik deze NM laten weten na het rijden van het parcours. Ik moet me toch voorbereiden op de 100 km van RVV.
Viv, je moet wel zien dat je telkens met de tocht binnen de 2 uur terug bent hé. Misschien met de groep van 9u gaat dit lukken omdat dit meestal de snelste bikers gaan zijn...

Ik hoop eerder op MC Jo om 9u staart te rijden en om 11u de kop te rijden... of iemand anders in je MTB-entourage die dit zou kunnen ?
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

Om 9u staart zal wel lukken zeker.
Om 11u kop : hoe rap moet da azo gaan? E gemiddelde van 32 gaat net niet gaan! :-D Den helft, azo'n 16 oper uur, da moe nog lukken!!
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

MC Jo wrote:Om 9u staart zal wel lukken zeker.
Om 11u kop : hoe rap moet da azo gaan? E gemiddelde van 32 gaat net niet gaan! :-D Den helft, azo'n 16 oper uur, da moe nog lukken!!
Probleem met geleide toer is dat je regelmatig moet wachten op de groep.
Je gaat dus goed kunnen doorrijden, maar af en toe stoppen vertraagt de boel enorm hé...
Qua tempo denk ik niet dat het een echt probleem gaan zijn...
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

Voilà, terug van parcoursverkenning.
Ik heb voor het parcours 1u50 nodig gehad; lag er zeer hard bij, dus opletten voor de hardgetrokken sporen van 4x4.

Dus denk ik dat 2 u nipt zal kunnen zijn; natuurlijk afhankelijk van wie je meehebt in de groep. Geleide tocht is "samen uit, samen thuis".

Heb een 3-tal waypoints gezet waar ik daarnet voorbij was. Zeker voor de kopmannen: het parcours toch 1 keer op voorhand rijden.

Ga hem toch nog 1 keer rijden.
MC Jo
Mountainbiker
Location: GT Zaskar 100 9R; Scott Spark 720; Merida Scultura 400 disc;

Post by MC Jo »

MC Jo wrote:
vivkemobiel wrote:Voilà, terug van parcoursverkenning.
Ik heb voor het parcours 1u50 nodig gehad; lag er zeer hard bij, dus opletten voor de hardgetrokken sporen van 4x4.

Dus denk ik dat 2 u nipt zal kunnen zijn; natuurlijk afhankelijk van wie je meehebt in de groep. Geleide tocht is "samen uit, samen thuis".

Heb een 3-tal waypoints gezet waar ik daarnet voorbij was. Zeker voor de kopmannen: het parcours toch 1 keer op voorhand rijden.

Neem je het op op de GPS en stuur je de track dan door? Als ik zaterdag al eens wil gaan checken.....
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

MC Jo wrote:
MC Jo wrote:

Neem je het op op de GPS en stuur je de track dan door? Als ik zaterdag al eens wil gaan checken.....
Het is via de GPS dat ik het parcours gereden heb want ik kende het ook niet. Ik zal je de track doorsturen.
Je zal dan zien waar ik waypoints gezet heb; op die plaatsen was ik te ver.
vivkemobiel
Mountainbiker

Post by vivkemobiel »

MC Jo wrote:
MC Jo wrote:

zie PB
MC Tim
Mountainbiker

Post by MC Tim »

Knap, 1u50... zo snel ga ik er toch niet over kunnen vlammen zenne... :cry: ge zijt een snelle madam :wink:
Tever gereden...in Meldert zeker, in het centrum, dat klein baantje tussen de huizen :wink:

Moest MC Jo de route al kennen, zou hij de 3de ronde kunnen leiden ?
Viv doet dan de kop om 9u en 13u. Genoeg tijd tussen.

Dus eigenlijk zoiets :

Toer 1 (9u) :
Aanvoerder : Vivkemobiel
Staart van peloton : mervin_vi

Toer 2 (10u) :
Aanvoerder : MaC'Red
Staart van peloton : timdelma

Toer 3 (11u) :
Aanvoerder : MC Jo
Staart van peloton : MC Anthony

Toer 4 (13u) :
Aanvoerder : vivkemobiel
Staart van peloton : Staf ???

Mensen die nog willen meerijden in de staart, geef maar door hé. Hoe meer begeleiders per ronde, des te beter...

Stuur je nadien ook nog eens de route door, zodat ik eens kan vergelijken...
Post Reply