Za 30/01/2010 Kattenbos / Lommel
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- forrest
- Mountainbiker
alléé, deze keer zal het zonder sneeuw zijn. dan kunnen we toch fietsen, tegenover een paar weken terug. toen had ik veel geluk, ik stond klaar om te vertrekken en ik dacht, ik ga nog eventjes kijken op het internet ( het was toen ong. 11u. ). en er stond toen juist op de forum dat het afgelast was. blijkbaar waren er toen een paar minder gelukkige, die toch vertrokken waren. ik zal er zijn zaterdag, waarschijnlijk zijn we met een stuk of 4.
-
KVSK Unitedfan
- Mountainbiker
Post by KVSK Unitedfan »
Vraagje aan de organisatie:
Komt de 40 km tot aan de spoorovergang thv de Luikersteenweg op't Holven??
Dan kan'k daar de route oppikken en inschrijven als ik langs de 'finish' kom ...
Bedankt !!
Komt de 40 km tot aan de spoorovergang thv de Luikersteenweg op't Holven??
Dan kan'k daar de route oppikken en inschrijven als ik langs de 'finish' kom ...
Bedankt !!
- Cube-elite
- Mountainbiker
- Location: Cube Elite : Crossmax Sl , Manitou BLACK , Ritchey WCS , SRAM X.O , Thompson
Post by Cube-elite »
Ik zou graag de kidstoer komen fietsen met mijn zoontje van 9 .
Vorige keer in Mol echter hebben we geen bevoorrading gehad , dat vonden ze niet nodig op een afstand van maar 13km
Voor een manneke van 9 is het wel leuk om uit te kijken naar een soep , koek of drankje .
Is er bij jullie een bevoorrading voorzien op de kidstoer , dan willen we graag komen ?
Vorige keer in Mol echter hebben we geen bevoorrading gehad , dat vonden ze niet nodig op een afstand van maar 13km
Voor een manneke van 9 is het wel leuk om uit te kijken naar een soep , koek of drankje .
Is er bij jullie een bevoorrading voorzien op de kidstoer , dan willen we graag komen ?
- brandweermenneke
- Mountainbiker
Post by brandweermenneke »
ik wil deze ook gaan fietsen met mijn zoontje van 8.
inderdaad, het is voor de mannekens leuk om onderweg de ambiance van de bevoorrading te proeven.
dus ook hij kijkt hier naar uit, als er een is komen we ook die kant op
inderdaad, het is voor de mannekens leuk om onderweg de ambiance van de bevoorrading te proeven.
dus ook hij kijkt hier naar uit, als er een is komen we ook die kant op
De kids komen bij ons ook langs de bevoorrading, maar zijn ongeveer wel 2km later binnen (bij ons zijn groot en klein belangrijk,Cube-elite wrote:Ik zou graag de kidstoer komen fietsen met mijn zoontje van 9 .